- vyvinuté pro nejmenší váhovou zátěž motocyklu - dlouhá životnost díky našemu profilu ozubení - zlatá řada používaná předními světovými jezdci - neustále pevné a odolné - u vybraných modelů použité díry pro maximální odlehčení - dva barevné odstíny
- velmi odolné povětrnostním podmínkám a rzi - maximálně tepelně zpracováno díky naší technologii - dodají nový výjimečný vzhled motocyklu - velmi usnadňuje jízdu v terénu - maximální funkčnost a dosažení nejlepších výsledků
- každé přední kolečko je potaženo naší zinkovací vrstvou - barvy jsou na výběr zlatá a stříbrná - naše používaná zinkovací vrstva dělá kolečko ještě více tvrdší a odolnější - povrch také velmi odolává povětrnostvním a chemickým vlivům bez procesu rezavění
- materál pro výrobu je použita extra pevná,vysoce kvalitní ocel - díky tomu na přední kolečko dokážeme nastavit naše maximální hodnoty pro tepelného zpracování - výsledek je vysoká pevnost a houževnatost ozubení - hlavním rysem je však abnormální tvrdost, a tím odolnost proti opotřebení - samotný jezdec vlastnosti ocení při jízdě v extrémních podmínkách
- všechny modely jsou navrhované pro nejvyšší výkon - hmotnost v tom hraje velkou roli - naši inženýři používají speciální počítačový program pro vývoj řetězového kolečka - výsledekem je minimální hmotnost, nejvyšší odolnost, pevnost proti nárazům, ohybu a kroucení
- řetězové kolečko je pečlivě tepelně zpracováno - po mnoha letitém výzkumu jsme dosáhli maximální možné tvrdosti, ale i ideální houževnatosti - při našem atypickém nastavení procesu se povrch stane mnohem více pevný a tvrdý - výsledkem je velmi odolné řetězové kolečko při jízdě v abnormálně těžkých podmínkách
- i sebemenší nepřesnost může pokazit výkon jezdce - neustále proto kontrolujeme přesnost a preciznost během výroby - dlouho vyvíjené ozubení má náš specifický tvar,je velmi účinný a neustále jej kontrolujeme - naším tvarem ozubení dosáhneme maximální možné kvality a životnosti kolečka
- JDC přední kolečka se kvalitou velmi osvědčili ve světových offroad závodech - svou jedinečnost ukázali ve španělském továrním Gas Gas teamu - velmi pomohli svými vlastnostmi k získání titulů několika mistrů světa v enduru - Paul Edmonson, Peteri Silvan, Xevi Puigdemont nebo Sébastien Guillaiume - v trialu to byli mistři světa jako Jordi Tarrés nebo Adam Raga