Světový výrobce motocyklových rozet a koleček

Trial

Formule mezi trialovými rozetami

Plná zadní rozeta!
Vlastnosti

- vyvinuli jsme první celosvětovou formuli mezi trial zadníma rozetama
- vyvinutá za účelem zvýšení bezpečnosti při závodech proti úrazu prstů
- celá vyrobená z hliníku
- bez nevzhledných náhražek pro zakrytí oken, a tím nezvýšení hmotnosti
- jedinečná svého typu
- naše vyvinuté tvary uzpůsobené proti usazování bahna
- zlatá řada používaná předními světovými jezdci
- neustále prolamující pomyslnou laťku vývoje novodobých rozet
- velmi usnadňuje jízdu v terénu
- maximální funkčnost pro dosažení těch nejlepších výsledků

Original vyrobená jen u nás

"Old School" trialová rozeta

Extrémní lehkost neustále žije!
Vlastnosti

- nadále velmi oblíbená u mnoho jezdců
- vyvinutá pro extrémně nízkou váhu
- nízká váha zlepší motocyklu mnohem snažší ovládání
- celá vyrobená z hliníku
- jedinečné tvary námi vyvinuté
- okna uzpůsobená proti usazování bahna
- v minulé době zlatá řada používaná předními světovými jezdci
- dodá nový výjimečný vzhled motocyklu
- velmi usnadňuje jízdu v terénu
- maximální funkčnost

Stále atraktivní u vás

Jedinečná výroba

Vlastnosti trial závodních rozet

Barva

- každá zadní rozeta je potažena barevnou eloxovanou vrstvou
- barvy jsou na výběr stříbrná,červená, modrá,zlatá,černá, grafit,titan,višňová, oranžová,olivová
- používáme nestandardní novodobý proces,kdy se povrch rozety stane ještě více tvrdší
- povrch velmi odolává povětrnostvním a chemickým vlivům a udržuje si stálou barevnost

Více zde

Materiál

- materál pro výrobu je použit extra pevný,vysoce kvalitní hliník 7075 T6
- zadní rozeta je tak mnohem lehčí, velmi pevná, odolná proti ohybu a vzkrutu
- hlavními rysy je nejvyšší tvrdost, a tím odolnost proti opotřebení
- samotný jezdec vlastnosti ocení při jízdě v extrémních podmínkách

Hmotnost

- všechny modely jsou navrhované pro nejvyšší výkon
- hmotnost v tom hraje velkou roli
- naši inženýři používají speciální počítačový program pro vývoj zadní rozety
- výsledekem je minimální hmotnost, nejvyšší odolnost, pevnost proti nárazům, ohybu a kroucení

Žlábek na bahno

- vyvinut a vytvořen ke zlepšení v otázce čistého převodu během jízdy v těžkém terénu
- zadní rozety pro offroad jsou vybavené odbahňovacím žlábkem
- důležitá funkce žlábku je vytlačit bahno z mezizubní mezery a prodloužení životnosti
- držíme se žlábku z obou stran rozety,aby bylo zajištěno souměrné vedení řetězu ve středu rozety
- profil nemáme pouze jako dekoraci,ale je důkladně promyšlen pro co nejsnažší odvod bahna z mezery

Více zde

Přesnost

- i sebemenší nepřesnost může pokazit výkon jezdce
- neustále proto kontrolujeme přesnost a preciznost během výroby
- dlouho vyvíjené ozubení má náš specifický a velmi účinný tvar, který neustále kontrolujeme
- naším tvarem ozubení dosáhneme maximální možné kvality a životnosti rozety

Závody

- JDC zadní rozety se kvalitou velmi osvědčili ve světovém trialu s největší legendou Jordi Tarrésem
- spolu se španělským továrním teamem Gas Gas dokázali vytvořit hned několik titulů mistra světa
- další hvězdou používající JDC rozety se stal několikanásobný mistr světa Adam Raga
- Raga používal JDC rozety s továrním týmem Gas Gas a později i s továrním týmem TRS