Světový výrobce motocyklových rozet a koleček

Silniční

Rychlost, výkon, vzhled

Každý si vybere svůj styl!
Vlastnosti

- vyvinuté pro nejmenší váhovou zátěž motocyklu
- nízká váha zlepší motocyklu mnohem snažší ovládání
- neustále pevné a odolné proti nárazům, ohybu a kroucení
- dlouhá životnost díky našemu profilu ozubení
- celá vyrobená z hliníku
- používané předními světovými jezdci v enduru nebo trialu
- jedinečné tvary námi vyvinuté
- dodají nový výjimečný vzhled motocyklu
- neustále prolamující pomyslnou laťku vývoje novodobých rozet
- maximální funkčnost a dosažení nejlepší spokojenosti při jízdě

U nás si vybere každý

Konečně povedený zážitek z jízdy

Optimální volba převodu dle jezdce!
Vlastnosti

- jedinečná svého typu
- uplatní se velmi při extra zátěžové jízdě motocyklu
- výjimečně velmi odolná s cca. 2x-3x delší životností
- dlouhá životnost díky našemu profilu ozubení
- neustále pevné a odolné proti nárazům, ohybu a kroucení
- celá vyrobená z hliníku
- neustále prolamující pomyslnou laťku vývoje novodobých rozet
- dodají nový výjimečný vzhled motocyklu
- optimální volba převodu dle jezdeckého stylu
- maximální funkčnost a dosažení nejlepší spokojenosti při jízdě
- barva pouze olivová

Jedinečná výroba

Vlastnosti silničních rozet

Barva

- každá zadní rozeta je potažena barevnou eloxovanou vrstvou
- barvy jsou na výběr stříbrná,červená, modrá,zlatá,černá, grafit,titan,višňová, oranžová,olivová
- používáme nestandardní novodobý proces,kdy se povrch rozety stane ještě více tvrdší
- povrch velmi odolává povětrnostvním a chemickým vlivům a udržuje si stálou barevnost

Více zde

Materiál

- materál pro výrobu je použit extra pevný,vysoce kvalitní hliník 7075 T6
- zadní rozeta je tak mnohem lehčí, velmi pevná, odolná proti ohybu a vzkrutu
- hlavními rysy je nejvyšší tvrdost, a tím odolnost proti opotřebení
- samotný jezdec vlastnosti ocení při jízdě v extrémních podmínkách

Hmotnost

- všechny modely jsou navrhované pro nejvyšší výkon
- hmotnost v tom hraje velkou roli
- naši inženýři používají speciální počítačový program pro vývoj zadní rozety
- výsledekem je minimální hmotnost, nejvyšší odolnost, pevnost proti nárazům, ohybu a kroucení

Žlábek u ozubení

- u offroad vyvinut a vytvořen ke zlepšení v otázce čistého převodu během jízdy v těžkém terénu
- zadní rozety pro silniční provoz jsou proto většinou bez žlábku
- nicméně je možnost vytvořit žlábek jako dekoraci

Více zde

Přesnost

- i sebemenší nepřesnost může pokazit výkon jezdce
- neustále proto kontrolujeme přesnost a preciznost během výroby
- dlouho vyvíjené ozubení má náš specifický a velmi účinný tvar, který neustále kontrolujeme
- naším tvarem ozubení dosáhneme maximální možné kvality a životnosti rozety

Závody

- JDC zadní rozety se kvalitou velmi osvědčili ve světových offroad závodech
- svou jedinečnost v kvalitě ukázali ve španělském továrním Gas Gas teamu
- svými vlastnostmi podpořili získání titulů několika mistrů světa v enduru
- Paul Edmonson, Peteri Silvan, Xevi Puigdemont nebo Sébastien Guillaiume
- v trialu to byli mistři světa jako Jordi Tarrés nebo Adam Raga